مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار


اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


مرکز تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات کولرگازی ، انواع تجهیزات کامپیوتری و تعمیر پروژکتور و تلوزیون و ...


جستجو



 





اگر شما نیز در یکی از مناطق آب و هوایی گرم زندگی می کنید احتمالا در طول روزهای تابستان و گرم سال، آنچه که برای خنک کردن محیط کار یا منزلتان استفاده می کنید، یک کولر گازی است. یکی از اتفاقات ناخوشانیدی که ممکن است برای کولرهای گازی بیفتد چکه کردن آب از آنهاست.

این اتفاق اگر در خانه روی دهد و صاحبخانه به سرعت متوجه آن نشود، ممکن است سایر وسایل خانه را درگیر خود کند و رویدادهای ناخوشانیدی را رقم بزند. (به ویژه اگر سایر وسایل برقی نظیر تلویزیون و … در بخش پایینی پنل داخلی کولرگازی قرار گرفته باشند و آب چکه شده بر روی آنها بریزد.)

در این مقاله برآنیم تا علت چکه کردن آب از پنل کولر گازی را بررسی کرده و حتی الامکان راهکارهای موجود جهت پیشگیری از این اتفاق را با شما در میان بگذاریم. پیش از پرداختن به علت چکه کردن آب از پنل کولر گازی، نیاز است تا با عملکرد این دستگاه و چگونگی تولید رطوبت (یا همان آب) توسط کولر گازی  آشنا شویم.

 

 



تعمیرات تخصصی کولر گازی فوجیتسو 
 
 
بررسی علل چکه کردن آب از پنل کولر گازی


کولرگازی اسپیلت با توجه به نوع فناوری و تکنولوژی بکار رفته در آن، دقیقاً مانند یک لیوان آب در تابستان است. وقتی شما یک لیوان آب خنک را در تابستان بیرون از یخچال می‌گذارید دور آن شبنم می نشنید. این شبنم، همان رطوبت هواست که به دلیل تغییر دما به شکل مایع تغییر حالت می‌دهد. در کولرگازی اسپیلت نیز دقیقا همین اتفاق می افتد.

کولرهای گازی با سرد شدن فین ها یا کویل ها، رطوبت هوا را از محیط جمع کرده و بصورت آب از خود خارج می‌کنند. میزان رطوبت جمع شده را می توان با تغییراتی در تنظیمات دستگاه کم و یا زیاد کرد. سیستم کولرگازی برای دفع آب محیط یا همان رطوبت هوا، تمامی رطوبت جمع شده روی فین‌های خنک که به مایع تبدیل‌شده است را، داخل یک ناودانی ریخته و از طریق لوله درین (تخلیه) به بیرون منتقل می کند. در بخش های آتی برخی از مهم ترین علل چکه کردن آب از پنل کولرگازی را بررسی خواهیم کرد.
 
 
 
بسته بودن خروجی تخلیه آب


یکی از علل چکه کردن آب از پنل کولرگازی بسته شدن خروجی است که تخلیه آب از آن صورت می گیرد. اگر ناودانی کولر –یعنی جایی که آب در درون آن جمع می شود و بعد از طریق لوله درین تخلیه می‌شود- به هر دلیل بسته شود (تجمع گرد و خاک و در نهایت پدید آمدن لجن‌گونه ای در درون آن) آب از ناودانی کولر سرریز کرده و از زیر آن به بیرون می‌ریزد.

 
نامناسب بودن مکان خروجی لوله درین


یکی از عمده ترین علل چکه کردن آب از پنل کولر گازی نامناسب بودن مکان خروجی لوله درین است. در صورت وجود این اشکال می بایست در اسرع وقت – البته با رعایت نکات ایمنی و توسط کارشناسان این کار- جهت باز کردن و تعمیر کولرگازی اقدام کرد. توجه داشته باشید آب حاصل از کولرگازی بدون هیچ فشاری تولیدشده و این بدان معناست که اگر به هر دلیل مانعی در مسیر آن قرار گیرد آب، جمع شده و به داخل پس‌زده خواهد شد.
 تعمیر چکه کردن اب از کولر گازی فوجیتسو
نکته:
اگر لوله موجود در کولر که خارج شدن آب از آن صورت می گیرد در درون سطل قرار داده شده است توجه داشته باشید که پس از پر شدن سطل از آب و رسیدن آب به لبه، شیلنگ آب دیگر قادر به خارج کردن آب نخواهد بود و احتمالاً آب از پنل داخلی کولر سرریز خواهد کرد.
 
کمبود گاز در کولر گازی


یکی دیگر از علل چکه کردن آب از پنل کولر گازی کم شدن گاز این دستگاه است. کمبود گاز در کولرگازی سبب به‌هم ریختگی سیکل آن شده و یخ زدن فین‌های پنل داخلی را در پی خواهد داشت. در این حالت به‌محض اینکه کولر کنتاک کند یا اینکه خاموش شود حجم زیادی از یخ های آب شده داخل ناودانی کولر ریخته و به علت عدم تخلیه آن باعث سرریز شدن آب از کولر می‌شود.


 عایق نبودن لوله کولر گازی


یکی دیگر از علت های چکه کردن آب از پنل کولر گازی عایق نبودن لوله کولرگازی است. لوله‌های کولرگازی مخصوصاً لوله برگشت یا لوله گاز یا همان لوله ضخیم‌تر کولرگازی بسیار خنک است و اگر با عایق  کاملا پوشانده نشود همان اتفاق لیوان آب (که در بخش های فوق به آن اشاره شد) برای آن می افتد؛ یعنی رطوبت هوا جذب آن شده و به‌صورت مایع و قطره‌قطره به داخل منزل ریخته می شود.

برخی دیگر از شایع ترین علل چکه کردن آب از پنل کولر گازی


تا خوردن : زمانی که لوله درین (شیلنگ تخلیه آب) تاخورده باشد، امکان چکه کردن آب از کولر گازی وجود دارد.
مسدود شدن لوله درین: اگر لجن یا گردوخاک به‌مرورزمان در لوله ته نشین گردد این امر سبب برگشت آب خواهد شد.
عدم رعایت شیب شیلنگ تخلیه: شیلنگ تخلیه باید دارای شیب ملایم برای تخلیه باشد. اگر به هر دلیلی این شیب در نصب رعایت نشود یا بعداً از بین برود تخلیه آب با مشکل مواجه خواهد شد.

 

تنوع بالایی که در تولیدات فوجیتسو وجود دارد ما را برآن داشت تا خدمات تخصصی هر یک از آنها را در پارتهای جداگانه ای به کاربران ارائه دهیم. به همین دلیل است که نمایندگی فوجیتسو متشکل از پارت های تخصصی تعمیر بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران عرضه می گردد. شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های فوجیتسو که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو در تهران از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید.

 

منبع: نمایندگی فوجیتسو

 

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر کولرگازی  لینک ثابت
[یکشنبه 1397-11-07] [ 10:35:00 ق.ظ ]




تعمیر کولرگازی به خصوص در فصل گرما و در نقاط گرمسیر کشورمان امری حیاتی و مهم می باشد. مرکز سخت افزار ایران شرایطی را فراهم نموده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در کولرهای گازی ، کاربران از تعمیرات تخصصی این محصول بهره مند شوند.

وجود مهندسین و متخصصین تعمیرات کولرگازی  در مرکز سخت افزار ایران موجب گشته است تا تعمیراتی تخصصی و بدون بازگشت را برای کاربران گرامی به ارمغان بیاورند.  مفتخریم که با ارائه ی خدماتی متمایز به هم میهنان گرامی گامی در جهت رفع نیاز آن ها برداشته ایم. آن چه ما را در امر خدمات رسانی به هم وطنان راضی و خشنود می سازد ، رضایت از خدمات این مجموعه است.

تعمیر کولرگازی

مشکلات رایج در کولر گازی
مشکلات رایج کولر گازی، در بر گیرنده تمامی اختلالاتی است که عملکرد این محصول را با مشکل مواجه می سازد. این مشکلات ناشی از وجود نقص در یکی از قطعات دستگاه بوده و باید در اسرع وقت مورد بررسی و ترمیم قرار بگیرند. مواردی از جمله: خنک نکردن، کاهش باد سرد، نشت آب، نشت گاز، نشت آب، خاموش نشدن، روشن نشدن، کار نکردن فن، کاهش یا تمام شدن شارژ و مواردی از این دست، جزء مهم ترین و اصلی ترین مشکلات انواع کولر های گازی به شمار می روند.

این مشکلات به گونه ای هستند که عملکرد دستگاه را به صورت مشهود مختل کرده و باید توسط یک متخصص تعمیرات لوازم خانگی بررسی و ترمیم گردند. توجه داشته باشید که مشکلات رایج کولر گازی باید در اسرع وقت برطرف گردند؛ در غیر این صورت ممکن است آسیب های جدی تری را در بخش ها و قطعات مختلف دستگاه ایجاد نموده و تعمیرات آنها پر دردسر تر و پر هزینه تر گردد.

تعمیرات تخصصی کولرگازی

تعمیرات تخصصی به معنای آشنایی کامل با قطعات محصول و تسلط بر عیب یابی صحیح می باشد. بر همگان واضح است که تعمیرات هر محصول از جمله کولرگازی زمانی به درستی پیش خواهد رفت که ، با تشخیص درست روند تعمیرات را آغاز کرده باشیم.

واحد تعمیرات تخصصی کولر گازی تضمین می کند که تمام مشکلات این دستگاه را به درستی عیب یابی و از مسیر صحیح ترمیم و تعمیر کند. در این واحد فوق تخصصی نوع کولر گازی و برند آن به هیچ وجه مطرح نیست. تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز به خوبی با ساختار اصلی این دستگاه  آشنایی دارند و می توانند انواع اسپلیت ها و کولر های گازی داخلی و خارجی را عیب یابی و تعمیر کنند. این دستگاه در خوش بینانه ترین حالت خود اگر به هیچگونه سرویس تعمیراتی نیاز نداشته باشند، بی شک به گازرسانی و شارژ گاز نیازمند خواهند.

حداقل سالی یک بار باید از سرویس های دوره ای کولر گازی استفاده کنید تا دستگاه بتواند با قدرت و توان واقعی خود کار کند. اگر دستگاه شما باد گرم می زند، اگر کندانسور کولر یخ زده است، اگر موتور فن دستگاه از کار افتاده، اگر خازن آن باد کرده و خراب شده، اگر کمپرسور ایراد پیدا کرده، اگر نصب و سیم کشی دستگاه شما ایراد دارد و بسیاری اگر های دیگر ، می توانید از واحد تخصصی تعمیر کولر گازی در تهران کمک بگیرید و همه این مشکلات را در اسرع وقت و با بهترین و بالاترین کیفیت برطرف سازید. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای ارتباط با این واحد تخصصی از وبسایت مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی شماره ها را بیابید و در اسرع وقت تماس بگیرید.

به این ترتیب راه را به درستی طی کرده و در نهایت با تعمیرات یا تعویض قطعات کولرگازی شاهد عملکرد صحیح آن خواهیم بود. بنابراین انتخاب مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی گامی مهم در تعمیرات تخصصی کولرگازی می باشد

 

سرویس کولرگازی
کولرهای گازی مانند هر دستگاه دیگری نیازمند سرویس های دوره ای هستند. مرکز سخت افزار ایران پس از فروش کولرگازی خدمات پس از فروش کولرگازی شامل نصب کولرگازی و سرویس کولرگازی را به هم وطنان گرامی ارائه می نماید. کارشناسان مربوطه جهت ارائه ی سرویس ها و خدمات پس از فروش کولرگازی به محل مورد نظر مشتری اعزام می شوند.

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس کولرگازی به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولرگازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیرات کولرگازی به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

 

تعمیر و تعویض قطعات کولرگازی
گاهی اوقات در هنگام تعمیرات کولرگازی تعمیرکار متوجه می شود که ایراد دستگاه مربوط به یک قطعه ی خاص است و ایراد این قطعه عملکرد کل دستگاه را با اختلال مواجه ساخته است. لذا ابتدا اقدام یه تعمیر قطعه ی مورد نظر می نماید.

در صورتی که پس از بررسی جهت تعمیرات تعمیرکار کولرگازی متوجه شود که ، قطعه به طور کامل از بین رفته و امکان تعمیر آن وجود ندارد ، اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهد نمود. تعویض قطعات کولرگازی پس از مشورت با صاحب دستگاه و هماهنگی های لازم با او انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است نمایندگی تعمیرات کولرگازی ، فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال جهت تعویض قطعات کولرگازی بهره خواهد برد . ازین رو آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال جهت تعمیرات کولرگازی در این مرکز فراهم آمده است . به این ترتیب کارشناسان مربوطه در صورت مشاهد ه ی خرابی قطعه می تواند آن را با نمونه اورجینال تعویض نماید.

خدمات مرکز تعمیرات کولرگازی

ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب کولرگازی
تعمیر و تعویض برد کولرگازی
تعمیر و تعویض کمپرسور کولرگازی
تعمیر کولرگازی
سرویس سالیانه کولرگازی و کولرآبی
شارژ گاز R۲۲ کولرگازی معمولی
شارژ گاز R۴۱۰ کولرگازی اینورترتعمیر موتور فن (تعویض موتور برقی)
تعویض کمپرسور کولرگازی اینورتر و معمولی
تأمین تمام قطعات کولرگازی (اینورتر ومعمولی)
تعمیر کولرگازی اینورتر
تعمیر کولرگازی کم مصرف ال جی
تعمیر کولرگازی اینورتر
شارژ گاز کولرگازیسرویس و تعمیر کولرگازی
نصب کولرگازی و سرویس کولرگازی
جابجایی کولر کولرگازی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولرگازی
تعمیر برد کولرگازی معمولی و کولرگازی اینورتر
نشت‌یابی و شارژ گاز کولرگازی ال جی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولرگازی
لوله‌کشی توکار جهت نصب کولرگازی
تعمیر شیر برقی (تعویض شیربرقی)

تعمیرات کولر گازی
تعمیرات کولر گازی در عصر حاضر جایگاه بسیار ویژه ای دارد. این دستگاه جزء دستگاه های تامین کننده رفاه و آسایش خانوار ها است. خرابی آن می تواند مشکلات بسیاری را به دنبال داشته باشد به خصوص در فصل گرما. به همین دلیل است که سرویس و تعمیر این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. در واحد تخصصی تعمیرات کولر گازی انواع کولر های گازی و اسپلیت ها از برند های داخلی و خارجی عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شود. این دستگاه اگر بی نیاز به خدمات تعمیر و تعویض باشد، قطعا به سرویس های دوره ای و منظم نیازمند است. در این مرکز تعمیراتی خدمات متفاوت و مختلفی نظیر نصب و راه اندازی کولر گازی، تعمیر و بررسی اجزای تشکیل دهنده کولر گازی، تعمیرات کندانسور کولر گازی، تعمیر برد کولر گازی، بررسی صحت و سلامت قطعات تشکیل دهنده روی مدار کولر گازی، عیب یابی مدار سنسور لوله و سنسور برودت کولر گازی، تعمیر ترموستات کولر گازی، شارژ گاز انواع کولر گازی و … انجام می شود. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت های های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

برخی از برندهای کولرگازی که در این مرکز تعمیر و ترمیم می شود عبارتند از :
تعمیرات کولرگازی اجنرال
تعمیرات کولرگازی هیتاچی
تعمیرات کولرگازی پاناسونیک
تعمیرات کولرگازی بوش
تعمیرات کولرگازی هایر
تعمیرات کولرگازی ال جی
تعمیرات کولرگازی سامسونگ
تعمیرات کولرگازی توشیبا
تعمیرات کولر گازی فوجیتسو
تعمیرات کولرگازی ایران رادیاتور

 

مرکز  فروش و تعمیر کولرگازی
مرکز فروش و تعمیرات کولرگازی ، خدمات تخصصی فروش و تعمیر انواع مدل های کولرگازی را به کاربران گرامی ارائه می نماید. این مرکز زیر مجموعه ی مرکز سخت افزار ایران بوده و در راستای ارائه ی خدماتی متمایز در واحدی مجزا فعالیت می نماید.

مهندسین و متخصصین این مجموعه در بخش فروش و تعمیرات کولرگازی اطلاعات مفید را به کاربران گرامی در خصوص انواع مدل های کولرگازی ارائه می نمایند. از این رو می توانید ضمن انتخاب یک کولرگازی مقرون به صرفه از خدمات پس از فروش کولرگازی نیز بهره مند شوید. همچنین جهت اطلاع از قیمت کولرگازی می توانید وارد صفحه ی مربوط شده و آن را مطالعه نمایید.

 

 

منبع: مرکز سخت افزار ایران

 

 

 

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر کولرگازی  لینک ثابت
[شنبه 1397-09-24] [ 12:05:00 ب.ظ ]




تعمیرات کولرگازی پاناسونیک در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند. متقاضیان دریافت سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولرگازی را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند.

خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی پاناسونیک

روشن نشدن فن با وجود کار کردن (تعمیر معیوب بودن موتور فن)
کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تنظیم نبودن ترموستات)
کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تعمیر نیم‌سوز شدن موتور فن)
رفع اشکال کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک (کثیفی فیلتر خروجی هوا)
کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر مسیر (مسدود بودن ورودی هوا)
کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تعمیر خرابی یاتاقان های محور فن)
برق داشتن بدنه کولر (وجود اشکال در کمپرسور و یا فن، خازن ها و یا سیم های رابط)
سرمای بیش از حد کولر و اتومات نشدن کولر
قطع شدن فیوز مخصوص کولر و یا فیوز برق منزل با قرار دادن کلید قدرت کولر بر حالت ON
اتصالی کوتاه با روشن کردن موتور فن و یا کمپرسور در کولر
رفع مشکل گرم بودن باد خروجی کولر در مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیکروشن نشدن کولرگازی (احتمالاً دستگاه برق ندارد و یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است)
روشن نشدن کولرگازی (تعمیر خراب بودن کلید اصلی)
روشن نشدن کولرگازی (قطع بودن سیم‌های رابط کولر گازی)
رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک (قطع بودن فاز یا نول اصلی کمپرسور)
روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (تعمیر خرابی ترموستات)
روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (تعمیر قطعی مکرر اورلود)
رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک (خرابی کمپرسور)
روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (تعمیر خرابی خازن راه انداز کمپرسور)
روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور (قطع‌بودن فاز یا نول اصلی فن)
روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور(خرابی کلید فن)
رفع اشکال روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور در مرکز تعمیر کولر (خرابی خازن راه انداز موتور فن)

 

تعویض قطعات کولرگازی پاناسونیک
نمایندگی تعمیرات کولرگازی پاناسونیک، سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این محصول را با استفاده از بروزترین تجهیزات و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. سرویس و تعویض قطعات کولرگازی پاناسونیک در این مرکز با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهایی صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات این دستگاه به اثبات رسیده است. برخی از قطعات قابل تعویض مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی پاناسونیک تعمیر و تعویض می گردند عبارتند از: برد اسپلیت، ریموت کنترل اسپلیت، دمپر، بلوور، پروانه، موتور سوئینگ، موتور فن، یونیت های داخلی و خارجی، خازن، کمپرسور و …. .

 

نکات مهم در سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک
نکته نخست در باب سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک آن است که اگرچه انجام بخشی از این کار توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌ها و تعمیرات کولر به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین کار بر روی دستگاه ایجاد شود- سبب افزایش راندمان دستگاه می‌گردد.

 نکته دیگر در باب سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد است؛ مرکزی که عملیات تعمیر را مبتنی بر استانداردهای شرکت سازنده، با استفاده از روشهای سازگار با دستگاه و از طریق تجهیزات حرفه ای و پیشرفته پیاده می‌سازد. در غیر اینصورت، این کار تأثیری در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه های جاری نخواهد داشت و چه بسا زمینه‌ساز خرابی‌های دوچندان در این دستگاه گردد.

عدم توجه به سرویس به موقع کولر و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت. کارشناسان تعمیرات کولر توصیه می‌کنند که سرویس این دستگاه در ابتدای فصل تابستان انجام شود. بعلاوه چنانچه کولر نیازی به تعمیر داشته باشد می بایست پیش از آغاز فصل گرما آنرا ترمیم و تعمیر کرد.

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک
بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها در مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در لوازم خانگی پاناسونیک گردند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک منحصر و محدود به دستگاه و اشکالی خاص نیست و دارندگان کلیه لوازم خانگی، اعم از ماشین لباسشویی، مایکروفر، جاروبرقی، اسپلیت، یخچال فریزر و … می توانند با حضور در این مرکز سرویس های تخصصی مورد نیاز خود از جمله سرویس‌ها یمرتبط با تعمیرات کولرگازی پاناسونیک را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی پاناسونیک نظیر یخچال فریزر، اسپلیت و … به دلیل ابعاد بالای این دستگاهها و دشواری حمل و جابجایی‌شان، بصورت سرویس در محل ارائه می گردد.

 

منبع: نمایندگی پاناسونیک

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر کولرگازی  لینک ثابت
 [ 11:58:00 ق.ظ ]




تعمیر کولر گازی شارپ در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولر گازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی شارپ قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند.
سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کولر گازی منحصر به نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی مدل‌های آن اعم از کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی اسپیلت، کولر گازی ایستاده و … را شامل می‌گردد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس و تعمیرات کولر گازی از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی Sharp تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی شارپ
تعمیر کولر گازی شارپ در صورتی که توسط کارشناسان انجام پذیرد علاوه بر کاهش هزینه های جاری بالاترین بهره‌وری را با خود به همراه خواهد داشت. سرویس این محصول نیز به ویژه با شروع فصل گرما اهمیت ویژه می یابد زیرا گرمای این فصل برای بسیاری از هموطنان تنها با استفاده از کولر گازی قابل تحمل میگردد.

اما توصیه های کارشناسان در باب تعمیر کولر گازی شارپ چیست؟ در ابتدای فصل تابستان می‌بایست ابتدا کولرها را سرویس کرده و چنانچه نیازی به تعمیر داشته باشند آن‌ها را ترمیم و تعمیر نمود.

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولر گازی شارپ به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود؛ اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیرات کولرهای گازی، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این تجهیزات می‌باشند.

 

نکات مهم در سرویس های دوره‌ای و تعمیر کولر گازی شارپ
در این بخش به ذکر نکاتی می پردازیم که می بایست پیش از اقدام به سرویس و تعمیر کولر گازی شارپ به آنها توجه شود. نکته نخست آن است که سرویس و تعمیر کولر گازی شارپ تنها در صورتی مفید خواهد بود که توسط کارشناسان و متخصصان این کار انجام پذیرد.

در غیر اینصورت، این کار تأثیری در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه های جاری نخواهد داشت و چه بسا زمینه‌ساز خرابی‌های دوچندان در این دستگاه گردد. عدم توجه به سرویس به موقع کولر گازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت.

اگر سرویس و تعمیر کولر گازی به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت. کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولر گازی شارپ صرفاً به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود؛

اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیر کولرهای گازی، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این تجهیزات می‌باشند.
 

منبع : نمایندگی شارپ

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر کولرگازی  لینک ثابت
 [ 11:49:00 ق.ظ ]




تعمیر کولر گازی توشیبا

 

تعمیر کولرگازی توشیبا ، در نمایندگی توشیبا و به کمک مهندسین و متخصصین این حوزه انجام می گردد. گارانتی خدمات در مرکز تعمیر کولرگازی توشیبا  سبب گشته تا این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل نیاز به دریافت سرویس های مرتبط با این دستگاه گشته اند. سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر کولرگازی Toshiba تا حصول نتیجه نهایی و بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ادامه خواهد داشت.

توانایی کارشناسان تعمیر کولرگازی توشیبا  در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند. تعمیر کولرگازی توشیبا  در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست و تمامی مدلهای کولرگازی توشیبا  اعم از ایستاده، پنجره‌ای، کولرگازی و … را شامل می گردد.

کولرگازی توشیبا

 

اهمیت تعمیر کولر گازی توشیبا

توجه داشته باشید که هر وسیله مصرفی صرفا بدون توجه به نوع و برند به سرویس و تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد.

تعمیر کولر گازی توشیبا به دلیل اینکه کندانسور آن در بیرون از محیط داخلی نصب شده است و هر روزه در معرض گرد و خاک قرار دارد، پیش نیاز راه اندازی این دستگاه است.

برای حفظ راندمان اصلی، واقعی و اولیه کولر گازی لازم است که هر ساله در آغاز هر فصل کولر گازی توشیبا توسط تعمیرکار متخصص سرویس شود تا هم خرابی آن به حداقل کاهش یافته و اگر هم تعمیر کولر گازی  واجب ‌باشد، در هوای مناسب و در زمانی که ترافیک کاری تعمیرکاران در کمترین حالت خود است، این کار انجام شود.

 

سرویس و تعمیر کولرگازی توشیبا

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولرگازی توشیبا  به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولرگازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیر کولرگازی توشیبا  به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

 اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در حوزه تعمیر کولرگازی توشیبا  هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیر انواع کولرگازی توشیبا ، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این محصولات هستند.

 

منبع: نمایندگی توشیبا

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر کولرگازی  لینک ثابت
 [ 10:13:00 ق.ظ ]
1 2