مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار


اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


مرکز تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات کولرگازی ، انواع تجهیزات کامپیوتری و تعمیر پروژکتور و تلوزیون و ...


جستجو



 



پس از نصب ویندوز چه اقدامات تکمیلی باید انجام دهیم؟

پس از نصب ویندوز چه اقدامات تکمیلی باید انجام دهیم؟ اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز کدام اند؟ اگر تا امروز حتی یک بار تجربه نصب ویندوز را داشته باشید، حتما می دانید که پس از پایان مراحل نصب ویندوز لازم است یک سری از نرم افزار های ضروری را نصب کنید تا بتوانید از سیستم عامل خود به خوبی استفاده نمایید. در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.
بررسی اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز
آنچه مسلم است این است که ویندوز به تنهایی و به خودی خود نمی تواند مفید و کار راه انداز باشد. لذا اگر اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز را دست کم بگیرید و انجام ندهید، عملا نمی توانید از این سیستم عامل استفاده کنید. لازم است که پس از نصب ویندوز نرم افزار های NET_Framework،  directx ،  Microsoft Visual، Silverlight، vcredist و openall را نیز نصب کنید. اینها نرم افزار های مکمل و پایه ای ویندوز هستند که برای اجرای بازی ها و اجرای برنامه ها پیش نیاز هستند. پس از نصب این نرم افزار ها به راحتی می توانید نرم افزار های کاربردی را نصب و استفاده کنید.

 
نصب برنامه های کاربردی


بسته به اینکه شما کدام مدل از کاربران ویندوز هستید، اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز می تواند متفاوت باشد. منظور این است که برای نصب برنامه های کاربردی همواره این سوال را باید پاسخ دهید که حقیقا با سیستم رایانه ای و لپ تاپ خود می خواهید چه کار کنید و چه استفاده ای نمایید. بسته به جوابی که به این سوال می دهید، نصب برنامه های کاربردی می تواند متفاوت باشد. اما با این حال تعدادی از برنامه های کاربردی هستند که در تمامی سیستم های رایانه ای از جمله لپ تاپ ها نصب می شوند. که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛


سرویس هایOffice


Outlook، Word، Power Point و Excel از برنامه های جدا نشدنی در هر سیستم رایانه ای و لپ تاپ است. از حرفه ای تا مبتدی و یا سازمانی؛ نصب این برنامه ها از اولین اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز است. برای نصب این برنامه ها هرگز از کاربر سوال نمی شود که آیا به آنها نیاز دارد یا خیر؟ زیرا این دسته از برنامه های بدون شک برای همه کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است کاربری از یک برنامه بیشتر از برنامه دیگر استفاده کند، اما در هر صورت به همه این برنامه ها نیاز خواهد داشت.


KMPlayer
در اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز نصب نرم افزار های پخش فایل های چند رسانه ای همیشه در اولویت های اول هستند.  KMPlayer یکی از برنامه های پخش فیلم و موسیقی است که معمولا برای همه لپ تاپ ها نصب می شود. این در حالی است که ویندوز 10 مجهز به نرم افزار بسیار قدرتمند Movies & TV  است و این برنامه به صورت پیشفرض روی دستگاه نصب است.
 
Mozilla FireFox، Google Chroome، Opera
یکی دیگر از اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز، نصب مرورگر ها است. در حالی که ویندوز 10 به صورت پیشفرض مایکروسافت اج را دارد، با این حال این سه مرورگر هم در لیست نرم افزاری های کاربردی برای شروع کار با یک سیستم رایانه ای درج شده اند.


Winrar
نصب Winrar یکی دیگر از اقدامات تکمیلی بعد از نصب ویندوز است. همان طور که می دانید این نرم افزار برای بازکردن فایل های فشرده، یکی کردن هزاران فایل در یک فایل و کم حجم کردن فایل ها و … کاربرد دارد. این نرم افزار قادر است تا با سرعت فایل های شما را فشرده کند یا فایل های فشرده را استخراج کند.
 
منبع: تعمیر لپ تاپ در تهران

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر نوت بوک  لینک ثابت
[سه شنبه 1397-11-16] [ 02:10:00 ب.ظ ]




مرکز تعمیرات نوت بوک
مرکز تعمیرات نوت بوک ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از ترمیم، تعویض، تعمیر و بازیابی قطعات است؛ تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با تمرکز بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری، تسلط بالایی بر کانفینگ نوت بوک یافته و می توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تمامی اشکالات و اختلالات احتمالی پیش آمده در آن را رفع نمایند. بعلاوه کارشناسان این مجموعه با واکاوی و بررسی تعداد بیشماری از نوت بوک ها موفق به تدوین نوین ترین و سازگارترین شیوه‌های تعمیر و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته‌اند. در شرح مهارت کارشناسان حاضر در این مرکز به ذکر این نکته بسنده می کنیم که مدیریت مرکز تعمیرات نوت بوک به دلیل اطمینان از سطح تبحر و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. پیش از معرفی خدمات ارائه شده در این مرکز بهتر است شرح مختصری بر ویژگی های این دستگاه داشته باشیم.

نوت بوک
تفاوت همیشگی موجود میان نوت بوک و لپ‌ تاپ‌ که موجب تفکیک یکی از دیگری گشته، سایز است. نوت بوک از نظر سایز کوچک‌ تر از لپ تاپ است. در نسخه‌ های نخستینِ نوت بوک، این دستگاه همواره ضعیف‌ تر از لپ ‌تاپ‌ طراحی می ‌شده‌ است و از نظر سخت‌ افزاری نیز در سطحی پایین ‌تر از لپ ‌تاپ‌ قرار می‌گرفته است. نوت بوک‌ ها معمولاً فاقد درایو نوری هستند و بیشتر جهت انجام کارهای روزمره و عادی استفاده می‌شوند. در حالت کلی نوت بوک‌ها ابعادی بین ۱۰ تا ۱۵ اینچ دارند، اگرچه مدل ۱۷ اینچی آن نیز تولیده شده است. با پیشرفت تکنولوژی‌ های به کار رفته در زمینه ساخت نوت ‌بوک، دیگر نمی ‌توان تفاوت چندانی میان این محصول با لپ‌ تاپ قائل شد و امروزه طراحی نوت‌ بوک و لپ‌ تاپ بسیار شبیه هم است. ظرافت، سبکی و باریک بودن ابعاد که از ویژگی‌های دستگاه نوت ‌بوک به شمار می‌آمده، امروز در بسیاری از لپ‌ تاپ‌ها نیز وجود دارد و از سویی دیگر کیفیت کار نوت ‌بوک‌ ها نیز بسیار ارتقاء یافته و به لپ ‌تاپ نزدیک شده است. در بیان تفاوت اساسی میان «نت بوک» و «نوت بوک» نیز باید گفت که فرق بنیادین آنها در قدرت پردازش و قطعات داخلی به کار رفته در آنهاست که نوت بوک ‌ها از این حیث قوی‌ تر هستند.

مرکز تعمیرات نوت بوک و واحدهای تخصصی تعمیرات نوت بوک
تعمیرات نوت بوک با توجه به ظرافت های رایج در کانفینگ این دستگاه می بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که بر ساختار آن مسلط بوده و بتوانند با عیب یابی صحیح، روش های مورد نیاز جهت تعمیر آن را تشخیص دهند. در همین راستا مرکز تعمیرات نوت بوک کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. هزینه‌های اخذ شده در مرکز تعمیرات نوت بوک بر اساس نرخ‌نامۀ مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هر اقدامی –درصورت درخواست-، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد. بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با مرکز تعمیرات نوت بوک و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات نوت بوک به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات نوت بوک و جدیدترین محصولات نوت بوک
مرکز تعمیرات نوت بوک کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. همانگونه که می دانید با پیشرفت تکنولوژی‌ های به کار رفته در ساخت نوت ‌بوک، دیگر نمی ‌توان تفاوت چندانی میان این محصول با لپ‌ تاپ قائل شد به گونه ای که امروزه طراحی نوت‌ بوک و لپ‌ تاپ بسیار شبیه به هم گشته است. ظرافت، سبکی و باریک بودن ابعاد که از ویژگی‌های دستگاه نوت ‌بوک به شمار می‌آمده، امروز در بسیاری از لپ‌ تاپ‌ها نیز وجود دارد؛ از سویی دیگر کیفیت کار نوت ‌بوک‌ ها نیز بسیار ارتقاء یافته و به لپ ‌تاپ نزدیک شده است. در بیان تفاوت اساسی میان «نت بوک» و «نوت بوک» نیز باید گفت که فرق بنیادین آنها در قدرت پردازش و قطعات داخلی به کار رفته در آنهاست که نوت بوک ‌ها از این حیث قوی‌ تر هستند.

 

منبع: مرکز تعمیرات نوت بوک

موضوعات: بدون موضوع, مرکز تخصصی تعمیر نوت بوک  لینک ثابت
[شنبه 1397-09-24] [ 04:52:00 ب.ظ ]




 

مرکز تعمیرات نوت بوک تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه را ارائه کرده است. تعمیرات نوت بوک اپل به دو پارت نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می شود. با مراجعه به این مرکز شما می توانید تمام عیوب احتمالی دستگاه خود را برطرف کنید. این مجموعه متشکل از تیمی مجرب و متخصص در زمینه ی تعمیرات نوت بوک اپل می باشد.

مرکز تعمیرات نوتبوک

بهره مندی از این متخصصان تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مورد نیاز کاربران داشته است. تعمیرات نوت بوک نیازمند تخصص و مهارت بسیار می باشد. به همین منظور اگر دستگاه شما دچار هر گونه اختلال شد می توانید با مراجعه به این واحد تخصصی تمام عیوب آن را برطرف کنید.

به طور کلی مشکلات این دستگاه در دو بخش نرم افزار و سخت افزار دسته بندی می شود. مشکلات سخت افزاری مرتبط با ظاهر دستگاه و قطعات داخلی می باشد و مشکلات نرم افزاری نیز شامل برنامه های داخلی دستگاه می شود. نوت بوک ها دارای ساختار حساس و پیچیده ای هستند به همین خاطر تعمیرات آنها باید توسط متخصصین انجام شود.

واحد تعمیرات نوت بوک اپل پس از عیب یابی و تشخیص سخت افزاری یا نرم افزاری بودن مشکل به تعمیرات دستگاه مشغول می شوند. شما میتوانید در صورت بروز مشکل در نوت بوک خود به واحد مربوطه مراجعه کنید و دستگاه را کاملا سالم تحویل بگیرید.

تعمیر نوتبوک اپل

ایرادات و تعمیرات نوت بوک اپل
ایرادات این نوع دستگاه ها معمولا مشابه با لپ تاپ، کامپیوتر ها، آل این وان ها و… می باشد. در این بخش به بررسی اجمالی ایرادات این دستگاه می پردازیم


هنگ کردن نوت بوک : نیاز به ارتقای حافظه، از علائم این نیاز می توان به هنگ کردن متوالی سیستم، زمان بوت طولانی رایانه و ضعف کارایی و کاهش سرعت رایانه به هنگام استفاده از نرم افزارهای مختلف اشاره کرد. برای رفع این مشکل می توانید به ارتقای حافظه‌ ی رم یا استفاده از یک حافظه ‌ی فلش یو‌اس‌بی با حالت ReadyBoost فعال برای افزایش میزان حافظه ‌ی رم استفاده کنید.
صداهای نامتعارف نوت بوک : نقص دیسک سخت، علامت وجود این مشکل ایجاد صداهای بلندی شبیه به کلیک در زمان دسترسی رایانه به یک داده در دیسک سخت است که از طریق پشتیبان‌گیری آنلاین از داده‌ها و جایگزین کردن یک دیسک سخت جدید قابل حل می باشد.

داغ شدن نوت بوک : داغ شدن بیش از حد نوت بوک که نشانه ی آن کرش و هنگ کردن نوت بوک می باشد. این مشکل کارایی دستگاه را تا حد زیادی دچار اختلال می کند. تمیز کردن راه های ورودی و خروجی هوا می تواند در حل این مشکل تاثیر بسزایی داشته باشد.
کندی سرعت نوت بوک : کاهش سرعت دیسک سخت که یکی از علامت های وجود این مشکل کاهش سرعت انتقال داده ها و طولانی بودن زمان اجرای نرم افزارها می باشد. برای رفع این مشکل یکپارچه سازی هارددیسک تاثیرگذار است.
خالی شدن باتری نوت بوک : خالی شدن زود هنگام شارژ باتری نوت بوک که نشانه ی این مشکل خاموش شدن زود هنگام دستگاه می باشد و راه کار رفع این مشکل تعویض باتری می باشد

عیب یابی و تعمیرات نوت بوک اپل
برای تعمیرات نوت بوک اپل اولین قدم عیب یابی دقیق می باشد. اگر عیوب دستگاه به درستی تشخیص داده شود تعمیرات این دستگاه به خوبی انجام شده و نتیجه ی دلخواه حاصل می شود. واحد تعمیرات نوت بوک اپل در تلاش است تا با عیب یابی دقیق در کوتاه ترین زمان دستگاه شما را به کیفیت اولیه برگرداند.

شما می توانید با مراجعه به این مرکز تمام عیوب نوت بوک خود را صرف نظر از مدل آن برطرف کنید. تمام عیوب ذکر شده در بالا در این مرکز قابل حل می باشد. نوت بوک ها به طور کلی دارای قطعات حساسی هستند و پیچیدگی آنها نیاز به حضور تعمیرکار متخصص را بیشتر می کند. به همین دلیل اگر به تعمیرات نوت بوک اپل احتیاج داشتید حتما به یک مرکز معتبر و رسمی مراجعه کنید.

 

تعمیر، تعویض و سرویس دوره‌ای فن نوت بوک اپل:
فن مک بوک از آن دست قطعاتی است که نقش بسزایی در دوام کیفیت و عمر مفید مک بوک دارد. عدم توجه به این قطعه و ترک سرویس‌های دوره‌ای آن، نه تنها سبب آسیب به این بخش از دستگاه می گردد، بلکه به مرور، استهلاک سایر اجزا را در پی خواهد داشت. نخستین گام در تعمیر و تعویض فن مک بوک، کسب اطمینان از خرابی آن است!

به عبارتی دیگر، بسیاری از اشکالات پیش آمده در فن های مک بوک نه به دلیل خرابی این قطعه بلکه به دلیل کثیفی و آلودگی بیش از حد آن است. بنابراین نخستین گام پیش از اقدام به تعمیر فن آن است که از تمیزی و پاک بودن آن مطمئن گردید. در شرایطی که فن مک بوک مورد سرویس قرار نگیرد و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای را از دست می دهد و از کار می افتد.

در هر حال خرابی های پیش امده در فن عموماً قابل رفع است و کارشناسان تعمیرات نوت بوک اپل می توانند با اندک دستکاری تعمیر و تعویض فن مک بوک را به سرانجام برسانند.

تعمیر فلت نوت بوک اپل:
فلت یکی از قطعات بکاررفته در نوت بوک اپل است که امکان بروز خرابی در آن وجود دارد. خرابی های پیش آمده در کابل فلت عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه و تحمل فشار بیش از حد اتفاق می‌افتد. از این‌رو توصیه می‌شود در جابجایی‌های دستگاه و در حین کار با آن، به این مسئله توجه شود. خوشبختانه خرابی های فلت مک بوک با تعویض و تعمیر این بخش از دستگاه قابل رفع است و این مسئله –یعنی نیاز به تعمیر یا تعویض فلت- بسته به نظر کارشناس تعمیر نوت بوک اپل دارد.

نکته آخر آنکه خرابی‌های پیش آمده در فلت نشانه‌هایی دارد که با مشاهده آنها، می‌توان پی به خرابی این بخش از دستگاه برد. شما کاربران گرامی می‌‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در مک بوک مورد استفاده خویش به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

 

 

 

منبع: مرکز تعمیرات نوت بوک

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر نوت بوک  لینک ثابت
 [ 04:09:00 ب.ظ ]




تعمیرات نوت بوک سونی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات نوت بوک است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات نوت بوک سونی بر ساختار و کانفینگ این دستگاه سبب گشته تا امکان تعمیر و رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در این مرکز فراهم گردد. دارندگان این دستگاه می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در این دستگاه به مرکز تعمیرات نوت بوک سونی مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با برند دستگاه خویش، پیشرفته ترین سرویس ها و خدمات را دریافت نمایند.

تعمیر نوت بوک سونی

تعمیرات نوت بوک و انواع بردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

مرکز تعمیرات نوت بوک و واحدهای تعمیرات
مرکز تعمیرات نوت بوک ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از ترمیم، تعویض، تعمیر، سرویس و بازیابی قطعات است. تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با تمرکز بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری، تسلط بالایی بر کانفینگ نوت بوک یافته و می توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تمامی اشکالات و اختلالات احتمالی پیش آمده در آن را- اعم از اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری- رفع نمایند.

مدیریت مرکز تعمیرات نوت بوک به دلیل اطمینان از سطح تبحر و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. کاربران دستگاه های نوت بوک صرف نظر از مدل و نوع دستگاه خویش می توانند با بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات نوت بوک مراجعه کرده و دستگاه خویش را در پارت مربوطه تعمیر نمایند. مرکز تعمیرات نوت بوک متشکل از پارت های متعددی –نظیر پارت تعمیرات نوت بوک سونی، تعمیرات نوت بوک ایسوس و …- است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک برند به مراجعان ارائه می گردد.

خدمات تخصصی تعمیرات نوت بوک سونی

انواع بایوس نوت بوک
تعمیرات و تعویض انواع مودم نوت بوک (Modem ) در مرکز تعمیرات نوت بوک
تعمیرات گرافیگ انواع نوت بوک و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ نوت بوک (VGA)
ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع نوت بوک در مرکز تعمیرات نوت بوک سونی
تعمیرات تخصصی انواع شارژر نوت بوک ( آداپتور نوت بوک )
تعمیرات و تعویض وایرلس انواع نوت بوک ( wifi)
تعمیرات و تعویض بلوتوث انواع نوت بوک ( bt ) در مرکز تعمیرات نوت بوک سونی
تست کامل قطعات الکترونیکی انواع نوت بوک و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
تست کامل هارد انواع نوت بوک از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی نوت بوک ها
تست کامل LCD و LED انواع نوت بوک جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و … در مرکز تعمیرات نوت بوک
تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی انواع نوت بوک جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال نوت بوک ها
کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره انواع نوت بوک
روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک انواع نوت بوک
تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل انواع نوت بوک

تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) نوت بوک
رفع مشکلات مدار SOUND انواع نوت بوک و رفع مشکلات مدار LAN انواع نوت بوک
رفع مشکلات مدار RTC نوت بوک و رفع مشکلات مدار CLOCK نوت بوک
رفع مشکلات مدار POWERING نوت بوک
رفع مشکلات مدار PWM نوت بوک در مرکز تعمیرات نوت بوک سونی
رفع مشکلات مدار تامین کننده ولتاژ CPU نوت بوک
رفع مشکلات مدار باک شارژر نوت بوک
تعمیرات گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی نوت بوک و همچنین جریان کشی نوت بوک
تعمیرات هارد دیسک نوت بوک ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
رفع بدسکتور انواع نوت بوک در مرکز تعمیرات نوت بوک
بازیابی اطلاعات انواع نوت بوک
تست سلامت انواع هارد دیسک انواع نوت بوک
تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری انواع نوت بوک ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
تعمیرات باتری انواع نوت بوک ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … ) در مرکز تعمیرات نوت بوک سونی
باز کردن قفل ( Bios ) انواع نوت بوک یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی
تعمیرات صفحه نمایش انواع نوت بوک
تعمیرات کارت گرافیک انواع نوت بوک

تعمیرات نوت بوک سونی

تفاوت نوت بوک و لپ تاپ
در بیان تفاوت اساسی میان «نت بوک» و «نوت بوک» باید گفت که فرق بنیادین آنها در قدرت پردازش و قطعات داخلی به کار رفته در آنهاست. از این حیث نوت بوک ‌ها قوی‌ تر هستند. تفاوت همیشگی موجود میان نوت بوک و لپ‌ تاپ‌ که موجب تفکیک یکی از دیگری گشته، سایز است. نوت بوک از نظر سایز کوچک‌ تر از لپ تاپ است. در نسخه‌ های نخستینِ نوت بوک، این دستگاه همواره ضعیف‌ تر از لپ ‌تاپ‌ طراحی می ‌شده‌ است و از نظر سخت‌ افزاری نیز در سطحی پایین ‌تر از لپ ‌تاپ‌ قرار می‌گرفته است. نوت بوک‌ ها معمولاً فاقد درایو نوری هستند و بیشتر جهت انجام کارهای روزمره و عادی استفاده می‌شوند. در حالت کلی نوت بوک‌ها ابعادی بین ۱۰ تا ۱۵ اینچ دارند، اگرچه مدل ۱۷ اینچی آن نیز تولیده شده است. با پیشرفت تکنولوژی‌ های به کار رفته در زمینه ساخت نوت ‌بوک، دیگر نمی ‌توان تفاوت چندانی میان این محصول با لپ‌ تاپ قائل شد و امروزه طراحی نوت‌ بوک و لپ‌ تاپ بسیار شبیه هم است.

ظرافت، سبکی و باریک بودن ابعاد که از ویژگی‌های دستگاه نوت ‌بوک به شمار می‌آمده، امروز در بسیاری از لپ‌ تاپ‌ها نیز وجود دارد و از سویی دیگر کیفیت کار نوت ‌بوک‌ ها نیز بسیار ارتقاء یافته و به لپ ‌تاپ نزدیک شده است. بدیهی است وجود چنین تفاوت هایی، در حین تعمیرات نوت بوک نیز می بایست لحاظ گردد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به هر یک از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه های نوت بوک می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات نوت بوک مراجعه نمایید. این مرکز متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یکی از برندهای نوت بوک –نظیر تعمیرات نوت بوک سونی، تعمیرات نوت بوک ایسوس و…- به مراجعان محترم ارائه می گردد.

منبع: مرکز تعمیرات نوت بوک

 

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر نوت بوک  لینک ثابت
 [ 03:52:00 ب.ظ ]




یکی از پیشرفته ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات نوت بوک ایسوس ، نمایندگی نوت بوک میباشد. این مرکز دارای سال ها سابقه بوده که با بهره مندی از کادر فنی و تخصصی مجرب، به ارائه خدمت در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات نوت بوک ( لپ تاپ ) و انواع بردهای الکترونیکی نوت بوک ها می پردازد. از ویژگیهای مثبت نمایندگی تعمیرات نوت بوک ، ارائه خدمات در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت میباشد که این خدمات، به همراه گارانتی تعمیرات به کلیه مشتریان گرامی اعم از نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کاربران عادی ارائه می گردد.

در مرکز نمایندگی نوت بوک ، تعمیر نوت بوک و انواع بردهای الکترونیکی با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن صورت میگیرد. برخی از این امکانات عبارتند از: Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 . همچنین سایر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری مدرن، در این مرکز جهت رفع اختلالات انواع نوت بوک (لپ تاپ) مورد استفاده قرار میگیرند.

 خدمات تخصصی تعمیر نوت بوک ایسوس
تعمیرات نوت بوک ایسوس خدمات مختلفی را شامل می شود که در این بخش به آن می پردازیم.

نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی ، رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی، تعمیر هارد دیسک نوت بوک ایسوس ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، تعمیر مادربرد نوت بوک ایسوس ( مادربرد لپ تاپ ایسوس ) ، سیلندر ، برد ، تعمیر لولا نوت بوک ایسوس، تعویض لولا نوت بوک ایسوس ، تعمیر قاب شکسته نوت بوک ایسوس ، تعویض قاب شکسته نوت بوک ایسوس ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، رفع مشکلات و اختلالات مربوط به گرافیک ، چیپ شمالی و جنوبی به همراه جریان کشی، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک، رفع بدسکتور ، تعمیر انواع درایوهای نوری نوت بوک ایسوس، تعمیر باتری نوت بوک ایسوس،تعویض سلول و تعمیر برد،  باز کردن قفل انواع نوت بوک ایسوس و برداشتن پسورد بایوس، بروز رسانی انواع بایوس نوت بوک ایسوس ( لپ تاپ ایسوس)، تعمیرانواع مودم نوت بوک ، تعویض انواع مودم نوت بوک ،تعمیر گرافیک نوت بوک ایسوس، تعویض چیپ گرافیک نوت بوک ایسوس (VGA)، تعمیر و تعویض  LED و  LCD نوت بوک ایسوس، تعمیر شارژر نوت بوک ایسوس ( آداپتور نوت بوک ایسوس ، تعمیر و تعویض کیبورد نوت بوک و لپ تاپ ایسوس، تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )، تعمیر و تعویض وایرلس وبلوتوث نوت بوک ایسوس ( wifi , bt )، رفع مشکلات مدارهای SOUND و LAN ،رفع مشکلات مربوط به مدار RTC ،برطرف ساختن اختلالات مربوط به مدار CLOCK ، رفع اختلالات مدارPOWERING ، رفع مشکلات مدارPWM  و مدار تامین کننده ولتاژ CPU

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری نوت بوک ایسوس
در نمایندگی نوت بوک ، انواع سرویسهای سخت افزاری و نرم افزاری نیزانجام میگیرد که در این بخش  به شرح خلاصه ای از این خدمات میپردازیم.در این مرکز، LCD و LED به طور کامل تست میشوند که این عمل به منظورجلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage وانجام میپذیرد. …

همچنین قطعات الکترونیکی نیز توسط کارشناسان تست شده و در صورت لزوم تعویض میگردند  برخی از این قطعات عبارتند از (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … ) تست کامل هارد نیز به منظور اطمینان از سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی نوت بوک های ایسوس ( لپ تاپ های ایسوس ) انجام میگیرد. از دیگر خدمات ارائه شده در  واحد تعمیرات نوت بوک ایسوس ، تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی میباشد که این امر نیز جهت حصول اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات میباشد.

منبع: مرکز تعمیرات نوت بوک

موضوعات: مرکز تخصصی تعمیر نوت بوک  لینک ثابت
 [ 03:44:00 ب.ظ ]
1 2