مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار


اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


مرکز تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات کولرگازی ، انواع تجهیزات کامپیوتری و تعمیر پروژکتور و تلوزیون و ...


جستجو



 



شارژ کارتریج

شارژ کارتریج از جمله خدمات مرکز سخت افزار ایران در حوزه ی ماشین های اداری است. با توجه به ارزان تر شدن قیمت هاو تنوع مدل های تولیدی، در منازل نیز هم چون محیط های اداری و تجاری شاهد افزایش استفاده از دستگاه های پرینتر به عنوان وسیله ای کاربردی هستیم. چاپگر ها نقش بسیار مهمی در نگهداری و انتقال اسناد به منظور استفاده در تمام موقعیت ها و رده های اجتماعی جامعه ایفا می کنند؛ چرا که علیرغم نفوذ وسایل الکترونیکی، قسمت عمده مبادلات  فکری و اقتصادی بر بستر کاغذ شکل می گیرد.
 اما چاپگر ها با یک محدودیت عمده روبرو هستند و آن اتمام مخزن جوهر کارتریج است.  در نگاه اول ممکن است نگرانی از اتمام جوهر و یا مخازن رنگ در چاپگرها امری طبیعی و اجتناب ناپذیر به نظر برسد، اما تصور اینکه در یک موقعیت اضطراری و نیز در دسترس نبودن یک سرویس کار مطمئن با اتمام ذخیره ی کارتریج چاپگر خود روبرو شویم، همه ما را دچار استرس و تنش می کند. اما به راستی چاره کار چیست؟ توصیه می کنیم شارژ کارتریج دستگاه پرینتر برادر خود را به متخصصین و کارشناسانی که تخصص لازم در این زمینه را دارند بسپارید.

 
خدمات تخصصی شارژ کارتریج
به شما این اطمینان را می دهیم که با یک بار انجام دادن آن، از این به بعد می توانید با تهیه ی جوهر و رنگ مناسب با چاپگرتان، نگرانی خود را درباره شارژ مجدد کارتریج چاپگرتان به کلی فراموش کنید. صحت نظر ما را دور از واقعیت می دانید؟ پس از شما دعوت می کنیم چند دقیقه میهمان بحث کوتاه ما باشید

قدم اول تعیین نوع چاپگر و کارتریج است که در این مقاله به دو دسته کلی از چاپگر ها می پردازیم: لیزری و جوهر افشان. کارتریج در نوع لیزری یک قطعه مصرفی با طول عمر حدودی و ذکر شده توسط شرکت سازنده است که منبع مصرف آن، پودر های خشک »تونر« است که در قوطی هایی با پوشش خاص و ضد اشعه به بازار عرضه می شود. پودر تونر از ذرات بسیار ریز پالستیک و معموال کربن ساخته شده است. شارژ کارتریج جوهر افشان که به وسیله ی جوهر های موجود در بازار انجام می گردد.
 
 
زمان تعویض یا شارژ کارتریج
معمولاً پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت –یعنی فرارسیدن زمان تعویض یا شارژ کارتریج- توسط دستگاه به کاربر اطلاع داده می شود. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است ،عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد. لیکن خشک شدن کارتریج در مصارف خانگی حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض و شارژ کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. بعلاوه اگر کلمات در زمان چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توان با توزیع درست جوهر، به کیفیت چاپ کمک کرد. (برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود.)

در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعویض و شارژ کارتریج می توانید از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی استفاده نمایید. خدمات مذکور به دو صورت تعمیر در محل و سرویس دستگاه در تعمیرگاه انجام می پذیرد.
آموزش مراحل شارژ کارتریج اچ پی
1.پوشش کناری را از دستگاه جدا کنید

2.درام را به آرامی از دستگاه جدا کنید

3.در این مرحله چرخنده PCR را جدا کنید.

4.میله PCR را به سمت راست بکشید و PCR را به سمت بالا حرکت دهید و به سمت چپ آن را از جایگاهش خارج کنید.

5.میخ هایی که در دو سمت کارتریج قرار دارد را در بیاورید.

6.فنر کنار کارتریج را خارج کنید

7.روکش پلاستیکی را بردارید
16.بعد از برداشتن درپوش بطری , شما می توانید از کلاه نازل پلاستیکی که همراه بطری بوده یا آن را از فروشنده تقاضا کرده اید , استفاده کنید

17.در این مرحله کارتریج را شارژ کنید.

18.بخش جوهر و ضایعات را به هم وصل کنید

19میخ هایی را که جدا کرده اید در جای خود قرار دهید.

20.چرخنده PCR را جاسازی کنید

21.درام را نصب کنید.

22.پوشش کناری را تنظیم کنید و در نهایت دوباره در جای خود قرار دهید.
8.وایپر بلید را جدا کرده و جوهر اضافی مانده در ان را خارج نمایید.

9.با یک دستمال نرم باید بخش جمع شدن ضایعات و بخش بلید را تمیز کنید. توجه داشته باشید استفاده از هرگونه ابزار خراش دهنده سطح بلید را دچار آسیب دیدگی می کند. به همین دلیل حتما از پارچه ی نرم استفاده کنید.

10.بخش جوهر اضافه را مجددا نصب و سوار کنید.

11.وایپر بلید و سپس روکش لاستیکی را تنظیم کنید

12.روکش لاستیکی را در شیار ها تثبیت کنید.

13.فنر را در جایگاه خود قرار دهید.

14.بخش دیگری که جوهر در آن قرار دارد را پر از جوهر کرده و سپس ببندید و سپس دو بخشی که قبلا جدا شده بودند را دوباره در جای خود قرار دهید

15.پس از جدا کردن پوشش کناری روکش سفید پلاستیکی قابل مشاهده است . روکش پلاستیکی را جدا کرده و مخزن داخلی را با جوهر پر کنید.

 
شارژ کارتریج لیزری
شارژ کارتریج لیزری، توسط مهندسین و متخصصین تعمیرات اچ پی انجام می گردد.  در نرم‎افزار درایور کلیه پرینترهای لیزری گزینه‎ای تحت عنوان Density وجود دارد که توسط آن می‎توانید شدت کم رنگ و پر رنگ بودن چاپ را تنظیم کنید Density. عددی بین ۱ تا ۵ می‎باشد که با ۱ کم رنگ‎ترین و با ۵ پر رنگ‎ترین پرینت را خواهید داشت. پیش فرض Density عدد ۳ می‎باشد. پس از شارژ کارتریج چنانچه پرینت اندکی کم رنگ است، Density را روی ۴ یا ۵ تنظیم کنید. بدیهی است Density بالاتر تونر بیشتری مصرف می‎کند.

لازم به ذکر  است تمامی قطعات و مواد مصرفی در این مرکز اورجینال و اصل می باشد. متخصصین مرکزسخت افزار ایران ،  از  تونر اختصاصی جهت شارژ کارتریج هریک از برندها استفاده می کنند. استفاده از تونر سایر مدلها کیفیت چاپ بسیار پایین‎تری را موجب می‎شود. در این مرکز شارژ تخصصی کارتریج  همواره با تونر درجه یک انجام خواهد شد.
 
شارژ کارتریج جوهرافشان
شارژ کارتریج جوهر افشان به وسیله ی جوهر های موجود در بازار انجام می شود. استفاده از جوهر با کیفیت نکته ی مهم در شارژ کارتریج جوهرافشان می باشد. چرا که جوهرها با کیفیت پایین به پرینتر شما آسیب خواهند زد.

کارتریج قابل شارژ Cartridge Refillable ) ) این کارتریج ھا مواد مصرفی پرینترھای جوھر افشان ھستند که کاربر می تواند شخصا آنھا را با جوھر پر (شارژ) نماید. کارتریج ھای ذکر شده نیز مانند مخازن جوھر ھزینه مواد مصرفی را به شدت کاھش می دھند  برای این کارتریج ھا نیز می توان جوھرھای مختلف حتی جوھرھای سیاه و سفید استفاده نمود.

گاھی برای باز کردن گرفتگی نازل ھای ھد پرینتر، کارتریج ھای قابل شارژ پر شده را با محلول ھدبازکن به کار می برند. استفاده از این نوع کارتریج ھا مستلزم ھیچ تغییری در پرینتر نبوده و از این نظر ھزینه کاربر به مقدار زیادی کاھش می یابد.

 

منبع: مرکز سخت افزار ایران

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[سه شنبه 1397-11-30] [ 10:49:00 ق.ظ ]




رفع مشکلات پرینترهای بی سیم یا وایرلس

پرینترهای بی سیم در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌رو برای کاربرانی هستند که نیاز به یک چاپگر جمع‌وجور، مرتب و به دور از به‌هم ریختگی دارند. در پرینترهای بی‌سیم خبری از تراکم سیم و کابل نیست و همین ویژگی،‌ آنها را بدل به گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانک‌ها، فضاهای کوچک و مواردی از این دست کرده‌ است.

با این وجود تجربه نشان داده که کار با این پرینترها نیز به دور از اشکال نیست و در برخی موارد حتی اشکالات پیش آمده در این دستگاه‌ها، بیشتر از پرینترهایی است که از طریق کابل کار می‌کنند. در این مقاله برآنیم تا برخی از رایج‌ترین اشکالات مرتبط با پرینترهای بی سیم یا وایرلس را بررسی کرده و شیوه رفع آنها را شرح دهیم. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر جهت کار با پرینترهای بی سیم می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید.

آموزش رفع مشکلات پرینترهای بی سیم


استفاده از کابل برای وصل کردن پرینتر


 در صورتی که پرینت ارسال شده به دستگاه، بدون هیچ دلیل مشخصی متوقف شود، توصیه می‌شود برای رفع اشکال پیش آمده در وهله نخست سعی کنید به کمک یک کابل به پرینتر متصل شوید. این کار به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید که آیا اشکال پیش آمده مربوط به سیگنال مورد استفاده از WiFi است یا خیر.


قرار دادن پرینتر نزدیک مودم یا روتر


توصیه می‌شود پرینترهای بی سیم را جایی نزدیک به مودم یا روتر قرار دهید تا سیگنال های مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند. این احتمال وجود دارد که سیگنال های ارسال شده از سوی روتر و مودم، به دلیل مانع شدن برخی از اشیای موجود در محیط به خوبی توسط پرینتر دریافت نشوند. بنابراین توصیه می‌شود اگر پرینتر مورد استفاده خود را جایی در زیر میز یا داخل کمد جای داده‌اید، آن را جا به جا کنید و نزدیک روتر و مودم قرار دهید.


سیستم عامل کامپیوتر


در برخی موارد اشکال پیش امده در پرینترهای بی سیم به دلیل به روز رسانی و آپدیت دستگاه اتفاق می‌افتد. تجربه نشان داده که انتقال از یک سیستم عامل به سیستم عاملی بالاتر – مثلا از ویندوز 8 به ویندوز 10 – می‎تواند وقفه در اتصال ایجاد کند و به روز رسانی نرم افزارها ممکن است بتواند مشکل را حل کند. بنابراین در صورتی که اشکال پیش امده پس از آپدیت سیستم عامل دستگاه‌تان اتفاق افتاده احتمالا دلیل این مشکل همین بروزرسانی باشد.


ری‌استارت پرینترهای بی سیم


اشکالات پیش امده در پرینترهای بی سیم نیز همچون سایر گجت ها و دستگاه‌های هوشمند امروزی گاهی با یک ری استارت ساده برطرف می‌شوند. بنابراین در صورت مواجهه با اشکال در این دستگاه‌ها، یکی از روش های پیشنهادی برای رفع مشکل پیش امده ری استارت کردن است. دستگاه را از برق بیرون بیاورید، یک دقیقه صبر کنید و آن را دوباره وصل و روشن کنید.


بررسی پرینترهای بی سیم موجود در صف


توصیه دیگر جهت رفع اشکالات پیش آمده در پرینترهای بی سیم آن است که پرینتهای موجود در صف را بررسی کنید. وجود یک عملیات پرینت دارای خطا در صف، بقیه پرینتها را نیز منتظر نگه می‎دارد. در این صورت، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که پرینت دارای خطا را لغو کنید. از طرفی سندی بزرگ با حجم زیاد طبیعتا زمان انتظار طولانی تری را برای دانلود و پردازش به همراه خواهد داشت.

بد نیست بدانید در صورتی که ارسال فایل از طریق گجت های هوشمند امروزی نظیر تلفن همراه، تبلت و … انجام شده باشد، دریافت آن توسط پرینتر، نیاز به زمان بیشتری دارد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر جهت کار با پرینترهای بی سیم می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید.


ریست کردن پرینترهای بی سیم


آخرین روش پیشنهادی برای رفع مشکل پرینترهای بی سیم، ریست کردن آنهاست. درصورتی که هیچ یک از موارد درج شده در بخش فوق، علت اشکال پیش آمده در دستگاه شما نیست، توصیه می‌شود راه‌حل ریست کردن تنظیمات پرینتر را امتحان نمایید. برای این کار، تمامی اطلاعات پرینتر از جمله اطلاعات لاگین وای‎ فای خود را پاک کنید.

توجه داشته باشید که دستورالعمل انجام تنظیم مجدد کارخانه، برای هر پرینتر بر اساس نام و مدل متفاوت است. برای اطلاع از روش ریست کردن دستگاه خود می‌توانید به دفترچه راهنمای آن مراجعه نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر جهت کار با پرینترهای بی سیم می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید.

 

تعمیر پرینتر برادر

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[چهارشنبه 1397-11-24] [ 03:58:00 ب.ظ ]




تعمیرات پرینتر در محل

تعمیرات پرینتر در محل یکی دیگر از خدمات ارائه شده از سوی مرکز سخت افزار ایران است. سرویس تعمیرات پرینتر در محل جهت آندسته از کاربرانی مناسب است که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی را ندارند و نیازمند آنند تا کارشناسان تعمیر خود در محل مورد نظر حضور یابند سرویس تعمیر در محل به ویژه در مورد دستگاه هایی اِعمال می گردد که دارای وزن و ابعاد بالایی هستند. برای مثال تعمیرات دستگاه هایی چون پرینترهای چندکاره، اسپیلت، دستگاه های فتوکپی و … در غالب موارد با استفاده از سرویس تعمیر در محل انجام می پذیرد.

بدیهی است جابجایی و حمل این دستگاه ها و انتقال آنها به تعمیرگاه امکانپذیر نیست و می بایست خدمات مرتبط با تعمیر آنها در محل انجام شود. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیرات در محل پرینتر از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات پرینتر در محل را ثبت نمایید. تعمیرات پرینتر، تعمیرات فتوکپی، تعمیرات اسپیلت و .. برخی از خدمات ارائه در مرکز سخت افزار ایران است که با استفاده از سرویس تعمیر در محل انجام می پذیرند.

 


دانلود فیلم آموزش تعمیر پرینتر
اگر به دنبال یک فیلم مناسب و خوب درباره تعمیر پرینتر هستید، می توانید از لینک زیر دانلود فیلم آموزش تعمیر پرینتر را ببینید. این فیلم تمام نکات مهم درباره تعمیر پرینتر را برای شما توضیح می دهد. پرینتر دستگاهی است که در دنیای امروز بسیار کاربرد دارد. کاربران بسیاری از مدل های مختلف این دستگاه در برند های متفاوت استفاده می کنند. به دلیل استهلاک بالایی که ناخودآگاه متوجه پرینتر می شود، به خدمات تعمیر و سرویس های دوره ای و منظم نیاز دارد. دانلود فیلم آموزش تعمیر پرینتر بسیار ساده است. پس از دانلود به راحتی می توانید با تماشای این کلیپ آموزشی مشکلات دستگاه خود را شناسایی و احتمالا رفع کنید.

جهت مشاهده فیلم آموزشی به صفحه تعمیر پرینتر در محل مراجعه کنید.
مزایای استفاده از تعمیرات پرینتر در محل
تعمیرات پرینتر در محل یکی از خدماتی است که برای کاربرانِ امروزیِ صنعتِ چاپ، بسیار ضروری و بایسته به‌نظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ابعاد سیستم‌های چاپ امروزی (نظیر دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های چندکاره و …) تقریباً به قدری است که حمل و جابجایی آن‌ها را دشوار ساخته است و گاه کاربر را علاوه بر صرف زمان طولانی، متحمل هزینه‌هایی جهت تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب می‌سازد. از این‌روست که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند کارشناس تعمیر، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را به سرانجام رساند. مزایای استفاده از سرویس تعمیرات پرینتر در محل عبارتند از:
با بهره‌مندی از این طرح دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه ندارید.
تمامی تعمیرات مورد نیاز در محل موردنظر شما انجام می‌پذیرد.
در تعمیرات پرینتر در محل محدودیتِ عملیاتی وجود ندارد و کارشناسان اعزامی به سبب در اختیار داشتن مجموعه‌ای از ابزارآلات تخصصی و عمومی تعمیر و ترمیم قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است در هر یک از محصولات این برند ایجاد شده باشند.
ابزارآلات تخصصی به‌کارگرفته شده به کارشناسان این امکان را می‌دهند تا ضمن عیب‌یابی صحیح و تشخیص علت اصلی اختلال، اقدامات تخصصی مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را اعمال نمایند.
واحدهای تعمیرات مرکز سخت افزار ایران
مرکز سخت افزار ایران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. مرکز سخت افزار ایران با تخصیص واحدهای مجزا به خدمات متنوع ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه ها ارائه نمایند. تمرکز عمده این مرکز بر ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقاء، راه اندازی و سرویس رایانه و ماشینهای اداری، شبکه و ارتباطات، تمامی تولیدات سخت افزاری و ارائه خدمات مرتبط با حوزه آموزش است.

تعمیرات پرینتر در محل تنها یکی از خدمات ارائه شده دراین مرکز است و شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه، خدمات ارائه در مرکز سخت افزار ایران و واحدهای تعمیرات مرکز سخت افزار ایران به وب سایت مرکز سخت افزار ایران به آدرس https://hardwarecenter.ir/ مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه پرینتر که در مرکز سخت افزار ایران ارائه می گردند عبارتند از:
تعمیر و سرویس های دوره ای پرینترهای جوهر افشان
تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر لیزری سیاه و سفید
تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر لیزری رنگی
ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات
تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر چند کاره
تعمیر و سرویسهای دوره ای پرینتر قابل‌حمل
تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر سه بعدی

 

منبع: مرکز سخت افزار ایران

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[یکشنبه 1397-11-21] [ 10:25:00 ق.ظ ]




مرکز تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های موبایل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آنها، مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل است.  دارندگان این دستگاه می توانند با مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه های خویش به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل  مراجعه و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول را دریافت نمایند.


تعمیرات تخصصی موبایل
هدف نهایی مرکز تعمیرات موبایل سرویس و تعمیر قطعات و دستگاه‌های معیوب mobile است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند.

مرکز تعمیرات موبایل کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید با دریافت خدمات واحد تعمیرات حرفه ای موبایل  هرگونه عیب و نقص موجود در mobile های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید.

نمایندگی تعمیرات موبایل
با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی و دگرگونی های بسیار در صنعت موبایل، هر روز بیش از گذشته به مراکز معتبر تعمیرات موبایل نیاز هست و میتوان گفت تعمیرات موبایل به یکی از امور تخصصی بدل شده است و کار ساده ای نخواهد بود و نیاز به دقت، مهارت و تجربه ی بالایی دارد. متاسفانه در بیشتر مواقع کارشناسان تعمیرات موبایل از تخصص کافی و یا حتی تعهد برخوردار نیستند و این امر باعث سده بسیاری از کاربران نسبت به مراکز تعمیرات موبایل بی اعتماد شوند.

انجام تعمیرات موبایل هم مثل بسیاری دیگر از امور باید به درستی انجام شود و قوانین و ضوابط مربوط به خود را داشته باشد و هر کارشناسی موظف به رعایت آن است. حال این سوال مطرح میشود که مراکز تعمیرات موبایل در سطح کشور چقدر به این ضوابط پایبند هستند؟

متاسفانه بسیاری از متخصصان نسبت به چنین ضوابطی بی توجه اند و این امر باعث پایین بودن سطح کیفی تعمیرات شده است. در ادامه ی این مقاله به نکات مهم در تعمیرات موبایل به صورت تخصصی اشاره میکنیم تا کاربران بتوانند با اطمینان و آگاهی بیشتری گوشی های تلفن همراه خود را به مراکز تعمیر موبایل بسپارند و کیفیت بهتر و بالا تری را در تعمیر دستگاه خود شاهد باشند.


تعمیرات سخت افزاری موبایل
اگر از کاربران گوشی‌های تلفن همراه امروزی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکالات فنی و سخت افزاری در دستگاه خود شده‌اید، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات موبایل، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایید. کاربران کلیه مدلهای موبایل، اعم از سامسونگ، اپل، سونی، هواوی و …، –صرف‌نظر از مدل دستگاه- می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل، خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار موبایل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در نمایندگی تعمیر موبایل  است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیر و یا تعویض باتری، رفع مشکلات سیم کارت، تعمیر صفحه نمایش انواع موبایل، تعویض گلس موبایل، تعویض ویبره موبایل و … برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با سخت افزار موبایل است که با حضور در مرکز تعمیرات موبایل قابل دریافت است.
تعمیر ویبره موبایل:
یکی از اشکالات مشاهده شده در موبایل های امروزی، مشکل کار نکردن ویبره است. خرابی ویبره موبایل ممکن است به دلیل وجود اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در این بخش از دستگاه اتفاق بیفتد که تعیین این مسئله –یعنی سخت افزاری یا نرم افزاری بودن علت کار نکردن ویبره- نیاز به بررسی دستگاه و تنظیمات مرتبط با این بخش دارد.

خوشبختانه تعمیر خرابی‌های پیش آمده در ویبره موبایل کار چندان سختی نیست و با اندک دستکاری قابل انجام است. تعویض ویبره کار چندان دشوار و یا زمانبری نیست و با اندک دستکاری در سخت افزار دستگاه توسط کارشناسان تعمیر موبایل ایسر قابل انجام است. جهت تعمیر ویبره موبایل ایسر، توصیه می‌شود ابتدا بخش نرم افزاری مربوطه بررسی گردد و از فعال بودن ویبره موبایل اطمینان حاصل شود.


تعمیر باتری موبایل:
کارشناسان ما در واحد تعمیر باتری موبایل، دستگاه تحویل داده شده به این مرکز را، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزاتِ عیب یابی بررسی کرده و در صورت محرز شدن خرابی باتری، اقدامات لازم جهت تعویض و یا تعمیر آن را آغاز می نمایند.

اگر شما نیز از کاربران گوشی های هوشمند امروزی هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل و حضور در پارت تخصصی مربوطه اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را مرتفع سازید. تعمیرات موبایل در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات نرم افزاری مرتبط را نیز دریافت نمایید.


تعمیرات نرم افزاری موبایل
تعمیرات نرم افزاری موبایل از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل  است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس های این حوزه انجام می پذیرد. دارندگان کلیه برندهای موبایل می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی انواع موبایل‌ها در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می پذیرد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر موبایل تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات موبایل عرضه نمایند. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات نرم افزاری موبایل که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از:

تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل، برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش، رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل، رفع مشکلات مربوط به تنظیمات نرم افزاری، رفع ویروس‌ها، افزایش سرعت موبایل، بازیابی اطلاعات از دست رفته موبایل و … .


نکات مهم در تعمیر تخصصی موبایل
1. دارا بودن تمام ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل :
قطعا مهم ترین نکته در مرکز تعمیرات موبایل برخورداری از امکانات بالا در این خصوص میباشد که نقش بسیار تعیین کننده ای درکیفیت تعمیر دارد. گوشی های موبایل دستگاه های بسیار ظریفی هستند که باید در حین تعمیر آن ها از ابزار های تخصصی استفاده شود.

به طوری که یک متخصص با دانش بالا اگر به ابزار مناسب مجهز نباشد عملا نمیتواند مشکلات را به خوبی شناسایی و در جهت تعمیر آن اقدام کند. برای مثال به منظور جداسازی قاب آیفون ها ابزار های اختصاصی این امر لازم میباشد و با استفاده از آن به راحتی میتوان قاب را از گوشی جدا کرد. پس لازم است این نکته را حتما مورد توجه داشته باشید.
2. اطلاع کامل از مراحل جمع کردن گوشی تعمیر شده :
جمع کردن وسیله ی تعمیر شده یکی از نکات بسیار مهمی است که برای گوشی های موبایل هم صدق میکند و برای انجام آن نیاز به دقت و مهارت بسیار بالایی میباشد. بسیار هستند تعمیرکارانی که بعد از تعمیر گوشی نمیدانند باید چه مراحلی را برای جمع کردن دستگاه تعمیر شده طی کنند.

این نکته را از یاد نبرید که مسلط بودن به جمع کردن موبایل تعمیر شده در مرکز تعمیرات موبایل امری بسیار ضروری میباشد.


3. تمیز و مرتب کردن محیط و میز کار :
یکی از نکات مهم که کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل نباید آن را از یاد ببرند تمیز کردن محیط کارشان میباشد. این نکته به بهبود کیفیت تعمیر کمک شایانی میکند. تیم آموزشی مرکز تعمیرات موبایل  باید پس از جداسازی قطعات موبایل آن ها را به خوبی مرتب کنند تا دقت شان در مراحل تعمیر بر اثر مرتبی و شلوغی پایین نیاید.


4. استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال :
مرکز تعمیرات موبایل برای بهبود در عملکرد تعمیر ملزم به استفاده از فطعات با کیفیت هستند. این امر سبب میشود تا تعمیرات موبایل با سرعت بیشتری انجام شود. به عنوان یک کاربر اگر قصد کسب اطمینان بالا از تعمیر گوشی موبایل خود را داشته یاشید، دقت کنید مرکز تعمیرات موبایل ضمن ارائه ی کیفیت بالا، حتما از قطعات اورجینال و اصلی مخصوص همان برند استفاده کنند.


5. عودت سیم کارت و حافظه ی اس دی به مشتری :
یکی دیگر از نکاتی که توجه به آن بسیار مهم است، پس دادن این دو قطعه در حین انجام مراحل تعمیر است. چرا که این دو قطعه هیچ نقشی در انجام تعمیرات موبایل نخواهند داشت و اطلاعات شخصی کاربر در آن نهفته است. دیده شده بسیاری از مراکز تعمیر اقدام به پس دادن این قطعات نمیکنند . این امر موجب بی اعتمادی مشتریان را فراهم می اورد.


6. به روز بودن علم و اطلاعات متخصصان :
آن چه خیلی در مرکز تعمیرات موبایل اهمیت دارد، این است که یک تعمیر کار خوب باید تسلط کافی به اطلاعات روز دنیا داشته باشد. چرا که ابزارهای الکترونیکی ساختار پیچیده ای دارند و به هیچ عنوان نمیتوان فقط با اتکا بر تجربه به تعمیر آن ها واقف بود. همچنین گوشی های موبایل روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر از قبل میشوند، پس کارشناس باید مدام در حال کسب اطلاعات جدید هم باشد.

 

 

منبع: مرکز سخت افزار ایران

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[یکشنبه 1397-11-14] [ 03:59:00 ب.ظ ]




نمایندگی ال جی
نمایندگی مرکزی ال جی , واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و متخصصین تعمیرات  راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات ال جی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.  نقطه ی اتکای ال جی سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود.

از دیگر مزایای نمایندگی lg سرویس، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که ال جی سرویس سخت با آن مقابله می کند. از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، می توان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت ال جی سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است.

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و دانا به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

کلیه ی  خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است.
 
چرا نمایندگی ال جی؟
در پاسخ به این پرسش که چرا باید نمایندگی ال جی را انتخاب کنیم دلایل بسیاری را می توان ذکر نمود . از آن جمله  پیشینه ی خدمات نمایندگی ال جی می باشد ، هریک از کاربران با مطالعه ی پیشینه ی درخشان این مجموعه ، با اطمینان از عملکرد صحیح نمایندگی ال جی ، آن را جهت فروش و تعمیرات برمی گزینند.

نمایندگی ال جی  ، با سرلوحه قرار دادن  ارکان مشتری مداری در راستای رضایت مشتریان گرامی گام برمی دارد. همین امر موجب گشته مشتریان مرکز این مجموعه را به سایر کاربران معرفی نمایند . این مرکز مجهز به واحد CRM یا ارتباط با مشتریان می باشد. واحد ارتباط با مشتریان به بررسی دقیق تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی  می پردازد. برخی از شرکت‌ها با وجود صرف سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و بی‌هدف، واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان خود را محدود می‌سازند و این امر تاثیری منفی در سازمان خواهدداشت.

نکته ی دیگر ارائه ی گارانتی خدمات در نمایندگی ال جی می باشد.  واحد تعمیرات و فروش ال جی تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی می نماید . این امر خود حاکی از  خدمات با کیفیت این مجموعه و اطمینان از صحت عملکرد پرسنل می باشد.
خدمات نمایندگی ال جی
خدمات نمایندگی ال جی بسیار متنوع و کاربردی است. این خدمات شامل حال تمام محصولات ال جی می شود. کمپانی ال جی در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت می کند. در هر حوزه مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را طراحی و تولید و عرضه می کند که به راحتی نیاز های کاربران مختلف را برآورده می سازد. با وجود کیفیت فوق العاده بالای این محصولات همواره و همیشه احتمال خرابی و ایراد وجود خواهد داشت.

عموما هم ریشه اصلی این اختلالات و مشکلات، کاربری غلط کاربر است. در هر صورت کارشناسان نمایندگی ال جی پس از انجام نیازسنجی های دقیق و مهندسانه به این نتیجه رسیده اند که سرویس دهی و ارائه خدمات مختلف یکی از وظایف اصلی یک نمایندگی موفق است. به همین دلیل است که لاین تخصصی خدمات نمایندگی ال جی را راه اندازی کرده اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز های کاربران خود باشند. در ادامه در رابطه با تعدادی از پرترافیک ترین خدمات نمایندگی ال جی بیشتر توضیح خواهیم داد.

تعمیر تلویزیون ال جی
تلویزیون یکی از ارزنده ترین و شناخته شده ترین محصولات کمپانی ال جی است. این محصول در حوزه لوازم صوتی و تصویری قرار دارد و همیشه این احتمال وجود دارد که به هر دلیلی دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شود. یکی از خدمات نمایندگی ال جی در این بخش این است که با یک عیب یابی دقیق تمام مشکلات موجود در این محصول را ریشه یابی کند و پس از انتخاب مسیر درست تعمیر و ترمیم، بهبودی را به دستگاه بازگرداند. برای تعمیر تلویزیون ال جی از متخصصان و تعمیرکاران خبره کمک گرفته می شود و ابزار و تجهیزات مدرن و معتبر نیز در اختیار است.
تعمیر ظرفشویی ال جی
ماشین ظرفشویی یک نمونه دیگر از محصولات حوزه لوازم خانگی ال جی است. این محصول نیز به خدمات نصب و راه اندازی و عیب یابی و تعمیر نیازمند است. تمامی سرویس های حوزه تعمیر ظرفشویی ال جی در بخش خدمات نمایندگی ال جی گنجانده شده است. کارشناسان و تعمیرکاران با تکیه بر دانش و تجربه خود و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته هر آنچه را که برای بهبود وضعیت دستگاه لازم باشد، انجام می دهند. تمام خدمات نمایندگی ال جی همراه با تضمین کیفیت است.
تعمیر یخچال ال جی
یخچال یک نمونه دیگر از محصولات بی نظیر کمپانی ال جی است. در گروه لوازم خانگی ال جی جای دارد. برای نصب و راه اندازی و برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی ال جی استفاده کنید. این خدمات اختصاصا در حوزه تعمیر یخچال های ال جی است. البته سرویس های نصب و راه اندازی را نیز در خود جای داده است. در هر صورت و به طور کلی اگر با یخچال ال جی خود مشکلی دارید، بهتر است به نمایندگی رسمی ال جی مراجعه کنید و از خدمات نمایندگی ال جی استفاده نمایید. در این صورت مطمئن خواهید بود که خدماتی با کیفیت و امن را دریافت می کنید.
تعمیر لباسشویی ال جی
لبسشویی نمونه ای دیگر از محصولات کمپانی ال جی در حوزه لوازم خانگی است. این محصول نیز در مدل های بسیار متنوعی تولید و عرضه شده است. برای نصب و راه اندازی و برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی ال جی استفاده کنید. به این ترتیب از یک منبع معتبر و ایمن، خدماتی اصل و اورجینال دریافت خواهید کرد. تمامی خدمات نمایندگی ال جی در هر حوزه تعمیر لباسشویی ال جی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و معتبر است. لباسشویی ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تعمیر موبایل ال جی
موبایل ال جی یکی دیگر از محصولات این کمپانی خوش آوازه است که امروزه توانسته است جایگاه اصلی خود را بیابد. این محصول در حوزه کالاهای دیجیتالی و هوشمند کمپانی ال جی است. خدمات نمایندگی ال جی در حوزه موبایل نیز بسیار گسترده و وسیع است. هر گونه ایراد و اختلال در گوشی ال جی توسط بخش تخصصی موبایل شناسایی و برطرف می شود.

تنها کافی است با نمایندگی ال جی تماس بگیرید و از اپراتور بخواهید شما را به بخش تعمیرات موبایل ال جی وصل کند. تکنسین های زبده این بخش شما را راهنمایی می کنند و کمک می کنند که دستگاه شما دوباره سلامت خود را باز یابد. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل ال جی در بخش تعمیرات تلفن همراه الجی عیب یابی و تعمیر و ترمیم خواهد شد.

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[چهارشنبه 1397-11-10] [ 12:31:00 ب.ظ ]
1 3 4 5 ...6 7